Wednesday, May 27, 2009

SIAPAKAH DIKELILINGI MEREKA...............




Salam,

1.Bekas Menteri Besar Perak seolah-olah macam kena penyakit meroyan apabila mahkamah memutuskan Dr Zamry sebagai MB Perak.

2. Kelakuan Nizar amat menyakitkan hati aku dan bertambah meluat apabila aku menonton semasa berita malam tadi. Apatah lagi apabila aku teliti di persekitaran mogok lapar semalam terdiri dari bangsa lain lebih ramai daripada orang melayu disekeliling Nizar.

3. Kenapa bangsa asing lebih suka menyokong PKR @ PAS?

4. Setelah aku meneliti Barisan exco Nizar dan Barisan Exco Zamry baru aku sedar, patutlah bangsa lain amat menyanyangi Nizar...dan sanggup membuat apa sahaja untuk Nizar.

5. Jelas sekali Nizar ni diperkotak-katik atau boneka cina....Semasa pemerintahan Nizar diantara 10 orang exco hanya terdapat 3 sahaja exco dari Melayu dan semasa pemerintahan Dr Zamry diantara 10 exco terdapat 7 exco orang Melayu.

6. Patutlah keputusan yang dibuat oleh Nizar terpaksa diberi kepada bangsa lain contoh tanah melayu diberi 999 tahun kepada orang cina kerana Melayu di dalam mesyuarat exco tidak ada majoriti.Macam mana lah dia nak perjuangkan nasib orang Melayu di Perak kalau exconya 85% dari bangsa lain...

7. Sehingga saat ini, walau keputusan mahkamah telah memihak kepada Zamry sekalipun, bangsa lain masih berharap yang Nizar akan tetap menang agar cita-cita untuk menghancurkan Melayu tercapai....


8. Itulah cogan kata baru Nizar "MEMBANGUN BERSAMA DAP"

Salam perjuangan.....

No comments:

Post a Comment

MENJULANG AGAMA MEMBELA BANGSA

"Kepada rakan-rakan yang ingin memberikan komen balas atau sebarang pendapat adalah sangat-sangat dialu-alukan...terima kasih.."