Monday, April 20, 2009

PKR, DAP DAN PAS TIDAK RELEVAN DI MELAKA

Salam,

1. Hari ini Sidang Dewan Undangan Negeri Melaka telah sempurna dirasmikan oleh TYT Negeri Melaka.

2. Kesemua Exco dan Wakil Rakyat Ahli Dewan Undangan Negeri hadir di dalam acara perasmian pagi tadi.

3. Walaupun keadaan di dalam Dewan pagi tadi nampak tenang tetapi pihak PKR, DAP dan PAS berusaha untuk memalukan kerajaan. Mereka telah merancang untuk penyokong mereka agar berkumpul di Seri Negeri dan mendesak agar DS Ali Rustam meletakkan jawatan sebagai Ketua Menteri.

4. Mereka telah berusaha agar suasana di luar Dewan akan menjadi hura-hara tetapi malangnya tiada sambutan untuk mereka bagi rakyat Melaka.

5. Sekadar nak beritahu kepada mereka (PKR, PAS dan DAP): usahlah kamu semua ingin membuat Melaka huru-hara sepertimana kamu semua telah buat....Jangan jaga tepi kain orang...Pergilah desak Elizebeth Wong untuk letak jawatan sebelum ingin mendesak DS Ali.

Salam Perjuangan!

4 comments:

  1. yang dok pertahankan penjahat kat situ apasal dah tak ada orang lain ke untuk jadikan pemimpin?

    ReplyDelete
  2. hello bro,

    WHAT YOU MEANS BY SAYING JANGAN JAGA TEPI KAIN ORANG, SAYA ORANG MELAKA, JADI SAYA BERHAK MENYUARAKAN PANDANGAN SAYA BAHAWA DATUK ALI MESTILAH BERUNDUR, KALAU ORANG UMNO BACHUL, MAKA KAMI ORANG PAS DAN PAKATAN RAKYAT PERLU BERTINDAK.

    DATUK ALI, DAH DI KENAKAN TINDAKAN DISIPLIN OLEH UMNO-KES RASUAH, MAKA KAMI MENYERU PIHAK SURUHANJAYA PENCEGAHAN RAUSAH SUPAYA MENGAMBIL TINDAKAN YANG SEWAJARNYA.

    SEMUGA PRU 13 NANTI, BARISAN RAKYAT AKAN MENANG DI MELAKA, PERTAHANKAN LAH SI PERASUAH, UMNO AKAN BERKUBUR, UMNO KOTA MELAKA BACHUL.....

    ReplyDelete
  3. salam sdr zulkifli dan mamatparang,
    pergilah desak cina elizebeth wong letak jawatan..usahlah nak mengata orang bacul kalau masalah elezebeth wong ko orang pertahankan. bagi aku, sekiranya ds ali bersalah aku pun tak pertahankan...aku bukan macam koorang perempuan tak ada maruah diri dipertahankan....

    ReplyDelete
  4. zul dan mamat parang telah menghalalkan apa yg cik eli buat{sumbang mahram dgn lelaki didalam rumah}...(sambil menangis2 mempertahankan cik eli)
    satu lagi..sound ckit kamarudin(serkam) tu supaya jaga bapak dia..kesian aku tengok bapak dia terketar2 minta derma kat pasar malam dan dibiarkan berdiri berjam2..apa punya anak..patutnya ko jaga bapak yg dah tua kat rumah...citt porah

    ReplyDelete

MENJULANG AGAMA MEMBELA BANGSA

"Kepada rakan-rakan yang ingin memberikan komen balas atau sebarang pendapat adalah sangat-sangat dialu-alukan...terima kasih.."