Friday, May 15, 2009

APA BEZA POLITIK WANG DAN HADIAH....

Salam,

1. Setelah selesai pemilihan di dalam UMNO pada bulan yang lalu, kini kita saksikan pemilihan di dalam PAS.

2. Kita dapat lihat perebutan jawatan di dalam PAS juga sama seperti UMNO. Sehinggakan ada calon mereka juga sanggup memberi RASUAH untuk memastikan kemenangan dalam pemilihan nanti. tak lah bersih rupanya puak PAS ni, depa pun gila jawatan gak....

3. Cuma aku terasa keliru sikit, kebelakangan ini aku baca akhbar ada sahaja cerita tentang pemberian hadiah dari calon PAS untuk pemilihan kali ini...Sehinggakan Dr Lo Lo juga meminta SPRM membuat siasatan terhadap calon yang memberian hadiah kepada perwakilan.

4. Persoalan....: Tang UMNO akhbar tempatan kata POLITIK WANG tapi tang PAS dia kata HADIAH... (Apa beza hadiah dan politik wang.........)

Salam Perjuangan

8 comments:

  1. JIKA TIADA APA-APA, MASAKAN TEMPUA BERSARANG RENDAH.

    JIKA TIADA APA-APA, MASAKAN MANUSIA MEMBERI HADIAH..

    'APA-APA' TU APA?

    ReplyDelete
  2. Persoalannya bukan politik wang atau hadia tetapi 'siapa yang melakukannya?'

    Jika UMNO buat, haram tetapi jika PAS yang buat, ha... ha... ha...

    hubungi saya cheguman@yahoo.com

    ReplyDelete
  3. Kalau niat pemberian tu untuk dapatkan sesuatu RASUAH la tu. Same je. Selagi nama manusia dan ada nafsu kopiah kat kepala tak kira dah.

    ReplyDelete
  4. Asalkan tujuannya nak dapatkan sesuatu RASUAH la tu.....

    ReplyDelete
  5. Rasuah tetap Rasuah Walau apa pun orang bagi nama

    ReplyDelete
  6. ish..ish..ish..depa kan kata umno kafir..depa kan kata depa ahli syurga..depa buat apa pun x salah..depa bagi apa pun HALAL..tu sebab yg kat kedah pun nak buat kandang b@b! sebab HALALLLL..huhuhuhu.Ada hati lagi nak bertanding tu..
    ish..ish..ish..depa jemput jamuan makan xpa..rezeki Allah..
    TAKBIR!!

    ReplyDelete
  7. pas buat apa pun boleh! diorang je betul! tkpe la biarkan....putar belit!!! pandai pulak cakap hadiah! double Standard!!!!!

    ReplyDelete
  8. AKUM?
    TEPUK DADA TANYA IMAN....WALAU APA DIKATA,JIKA BERLANDASKAN IMAN DAN TAKWA,PASTI BERJAYA..INGATLAH...KITA TAK KAN KEMANA DGN KATA2 YG AGUNG DI DUNIA ALLAH NI..CUMA ALLAH YG TAU...
    ALLAH'HUAKBAR...3X

    ReplyDelete

MENJULANG AGAMA MEMBELA BANGSA

"Kepada rakan-rakan yang ingin memberikan komen balas atau sebarang pendapat adalah sangat-sangat dialu-alukan...terima kasih.."