Wednesday, December 31, 2008

HUDUD PKR BERDIAM DIRI KALAU GEREJA DIA PERJUANGKAN


Salam,

Tahniah saya ucapkan kepada rakyat Selangor yang menyokong PKR...hari ini PKR Selangor bukan sahaja mempunyai kandang babi terbesar di Asia, malahan Selangor juga akan mempunyai sebuah gereja yang terbesar di Asia. Lokasinya di Lembah Kelang...

Rujuk kepada laman web www.calvary.org.my
Gereja ini yang dipanggil Calvary Convention Centre (CCC) mampu menampung seramai 5000 orang didalam satu masa. Segala aktiviti luar negara dan dalam negara boleh berpusat di CCC.


Pembinaan CCC sedang rancak dijalankan....tahniah kita ucapkan kepada kerajaan PKR yang begitu perihatin terhadap perkembangan agama Kristian. Setelah maruah bangsa PKR gadai, sekarang ini agama pula yang kau cuba hilangkan mertabatnya...bodoh punya PKR...PAS pulak sekarang ini terpaksa berdiam diri sebab perjuangan PAS bukan lagi untuk menegakkan agama lagi kerana PAS sekarang mempunyai branding yang baru "PAS FOR ALL"

Apa-apapun inilah hasil perjuangan selama ini yang diperjuangkan oleh PAS dan PKR yang terpaksa mengikut rentak DAP dan bangsa lain..."Semoga musibah akan menimpa perjuangan mereka Amin...."


3 comments:

  1. Eh...kat MELAKA selang berapa kaki satu gereja...tak bising

    ReplyDelete
  2. samada 'kat melaka selang satu kali gereja' atau 'baru nak buat CCC'...sebagai umat Islam yang berpegang kepada al quran sumber perlembagaan hidup kita...haram hukumnya membenarkan agama lain berkembang pesat di bumi ini...tolak tepi dulu fahaman politik ini soal aqidah manusia khasnya umat islam di malaysia yang bakal terancam dengan gerakan dakwah kristian ini...

    minta maaf kalau komen ini agak keterlaluan..

    ReplyDelete
  3. lindungilah kami Ya Allah dari azab mu..

    ReplyDelete

MENJULANG AGAMA MEMBELA BANGSA

"Kepada rakan-rakan yang ingin memberikan komen balas atau sebarang pendapat adalah sangat-sangat dialu-alukan...terima kasih.."