Saturday, November 15, 2008

CINA KURANG AJAR...BABI....



Salam,


Buletin Utama malam ini kita telah dikejutkan lagi dengan kerakusan bangsa cina dengan meletakkan daging babi di hadapan rumah pemantau penernak babi de melaka. Sikap orang cina ini seolah cuba mencabar kemarahan orang melayu dan mencabar kesucian agama islam. Saya yakin dan percaya tindakan penternak babi ini didalangi oleh parti DAP yang diangungkan oleh PAS dan disanjungi oleh PKR.



Ayuh...pemuda sekelian janganlah kamu semua leka, sedangkan bangsa lain telah menghina bangsa kita dan agama kita. Jangan biarkan agama dan bangsa kita dihina...Sekarang ini parti yang disanjungi PKR dan PAS, dengan rakusnya telah menunjukkan mereka ingin melenyapkan islam di Malaysia.....

3 comments:

  1. Semua ini saya yakin bukanlah kerja dari penyokong Pakatan Rakyat.

    Akan tetapi melalui kejadian-kejadian yang berlaku berkemungkinan untuk menceritakan bahawa sebenarnya pemantau babi dan pihak-pihak bertangungjawab di Melaka itu tidak melaksanakan kerja dan tanggungjawab mereka dengan betul dan berkesan.

    Apakan tidaknya, sudah bertahun tahun masaalah pencemaran najis babi dan pemeliharaan babi di Melaka diadu kepada pihak berkuasa namun tidak ditangani dengan sempurna.

    Soalnya berapa lama rakyat mahu bersabar. Masih mahu bermain politik lagi kah dengan menunjuk jari kepada pihak lain. Sedarlah diri wahai pemimpin-pemimpin UMNO Melaka.

    ReplyDelete
  2. bodohnye tulisan ini...
    kenapa la bangang sgt..UMNO la yg nak mampuskan ISLAM..
    tgk kes murtad la baiii....
    ada kerajaan umno buat perkara utk halang benda tu??
    ceh..
    ada lg org islam munafik mcm ko ni.

    -schuk-

    ReplyDelete
  3. ZERO THINKER!...

    Kenapalah mudah menuding jari kepada orang lain, tapi empat jari lagi kearah diri sendiri!

    ReplyDelete

MENJULANG AGAMA MEMBELA BANGSA

"Kepada rakan-rakan yang ingin memberikan komen balas atau sebarang pendapat adalah sangat-sangat dialu-alukan...terima kasih.."