Monday, November 24, 2008

LETAK JAWATAN JIKA SKANDAL SEKS DAN RASUAH...



Salam,


Saya amat tertarik hati apabila membaca statement yang dikeluarkan oleh Ketua Wanita PKR Zuraida Kamarudin. Beliau berkata wanita PKR akan mengusulkan agar Ahli Parlimen atau Ahli Dewan Undangan Negeri hendaklah meletak jawatan sekiranya terbabit dalam skandal seks dan rasuah yang akan dikemukan pada Kongres Nasional Wanita PKR yang akan diadakan pada 28 November ini. Kononnya Ketua Wanita PKR itu tidak mahu ada pemimpin PKR terlibat dalm skandal seks dan rasuah, kita mahu pemimpin yang bersih.


Nampaknya PKR ingin pemimpin yang bersih dikalangan mereka, persoalannya adakah mereka sanggup menerima segala keputusan mahkamah yang telah menjatuhkan hukuman keatas pesalah. Selalunya mereka (PKR) akan cuba menafikan apa yang mereka telah buat dan mereka menuduh pulak dengan mengatakan ini semua "KONSPIRASI POLITIK". Setahu saya diaorang ni semua mana percayakan mahkamah, cakap diaorang jer betul. Itu sebab kes liwat Anwar dia kata konspirasi. Mereka menganggap bahawa Anwar Ibrahim dan kuncu-kuncunya seperti "maksum". Jadi kalau Anwar takpe...mungkin Anwar dikecualikan dari tindakan letak jawatan sekiranya terlibat.


p/s Macam mana nak dapat pemimpin bersih kalau Anwar sendiri tak bersih...PKR pandai cakap jer bila tang Anwar tak pe...


2 comments:

  1. Tahniah saudara shadan.
    Pemimpin muda yang berani bersuara. Salam perjuangan!

    ReplyDelete
  2. firstly nak ucap tahniah pada Shadan coz tapir tgk ade kemajuan oleh saudara.
    Ni cara terbaik coz zaman ni semua percaya kepada blog2 dalam internet dr realiti. Ni cara nak HANTAM balik kepada depa yg suka sangat guna ruang blog2 ni...Pendapat kan.....
    So...syabas Shadan....aku puji ko. Bagi kesdaran sikit kepada depa yang suka sangat sokong membuta-tuli & percaya cakap 'penyagak2' yang hancurkan bangsa kepada pembangkang lain tu.
    TAHNIAH

    ReplyDelete

MENJULANG AGAMA MEMBELA BANGSA

"Kepada rakan-rakan yang ingin memberikan komen balas atau sebarang pendapat adalah sangat-sangat dialu-alukan...terima kasih.."