Sunday, November 16, 2008

PERJUANGAN MEREKA MEMANG BABI....

Salam,



Teresa Kok bersama penyokongnya sedang memotong babi yang telah dipanggangnya, meraikan kemenangan mereka terhadap 5 buah negeri....Nasib baik pemimpin Pas tak meraikan sekali....Itu sebab Teresa Kok marah bila dia dalam penjara makan macam makanan itik, rupanya dia nak makan babi dalam penjara...



Setelah menang sahaja PRU 12 tempohari, DAP dengan rakusnya telah memaksa kerajaan PKR di Selangor untuk membuka ladang babi. Kami di Melaka nak hapuskan babi, tapi di Selangor Menteri Besarnya nak menternak babi pulak..Agaknya kalau PKR yang menerajui Malaysia ini, saya yakin ladang babi akan dibukanya di setiap negeri. Saya dah tak faham penyokong melayu PKR dan PAS, orang macam ni yang diagung-agungkan.



Tahniah saya ucapkan kepada penyokong PKR dan pengikutnya......



1 comment:

  1. salam singgah,saya tidak minat mengulas pasal babi tetapi kepentingan negara.parti politik akan menentukan hala tuju negara.sekiranya semua dilihat 'tidak betul' mana pula yang betul?

    ReplyDelete

MENJULANG AGAMA MEMBELA BANGSA

"Kepada rakan-rakan yang ingin memberikan komen balas atau sebarang pendapat adalah sangat-sangat dialu-alukan...terima kasih.."