Tuesday, January 20, 2009

PAS DERHAKA KEPADA RAJA-RAJA MELAYU


Salam,

Pada minggu lepas Raja Dr Nazrin Shah menyatakan bahawa Raja-Raja Melayu telah menzahirkan teguran terhadap penempatan semula kampung-kampung baru yang telah mencuri hak tanah kepunyaan melayu. Titah Raja Nazrin bahawa penempatan semula yang melibatkan seramai 400,000 penduduk cina setinggan menimbulkan perasaan kurang senang terhadap Raja-Raja Melayu kerana orang-orang Melayu sendiri masih banyak lagi tidak bertanah.

Jelas kita dapat lihat bahawa Menteri Besar Perak tidak memperdulikan langsung titah dari Raja Muda Perak itu. PAS sanggup mengadaikan ketuanan Melayu kerana inginkan pengaruh DAP atau PAS hanya boneka DAP sahaja. HAri ini PAS tidak boleh mengawal exco kerajaan Perak walaupun titah Raja-Raja Melayu telah disuarakan. MB Perak memberi alasan bahawa ini adalah keputusan exco dan kita semua sedia maklum bahawa exco kanannya merupakan kaum cina dari DAP yang ingin sangat menghancurkan Melayu.....

Kalau setakat nak jadi MB tapi hidung ditindik oleh orang Cina, apa kah maknanya?.................

2 comments:

  1. MEMANG SANGAT DERHAKA DAN KURANG AJAR!!!
    PAS NI DAH TERANG-TERANGAN JADI BARUA DAP!!!

    HARAP KERAJAAN PERSEKUTUAN MENGAMBIL TINDAKAN TEGAS TERHADAP ISU PEMBERIAN TANAH INI!!!

    PAS BERSEKONGKOL DENGAN KOMUNIS!!!

    KENDERAAN RASMI PAKATAN RAKYAT....http://gomo-no1.blogspot.com/2009/01/tempahan-sudah-dibuat.html

    ReplyDelete
  2. ::: takutlah kepada allah dengan sebenar-2 takut .. kerana kita akan berhadapan dengan allah apabila kematian menjemput kita nanti .. kita akan ditanya dengan soalan-2 yang amat mudah untuk dijawab bagi orang yang bernywa .. tapi apabila soalan itu ditanya dalam kubur .. hanya amalan kita yang akan menjawab .. siapa saudara mu .. siapa nabi mu .. siapa qiblat mu .. jawapan yang akan kita jawab ialah .. apa yang kita lakukan diatas dunia dulu ..

    diwaktu itu .. pada siapa kita nak mintak pertolongan .. kabel dato' .. kerabat diraja .. perdana menteri .. tiada lagi pertolongan .. kecuali pertolongan allah sahaja .. :::

    ReplyDelete

MENJULANG AGAMA MEMBELA BANGSA

"Kepada rakan-rakan yang ingin memberikan komen balas atau sebarang pendapat adalah sangat-sangat dialu-alukan...terima kasih.."