Wednesday, February 25, 2009

AKHIRNYA TERCAPAILAH MANIFESTO PAKATAN RAKYAT...


Salam,

Semasa PRU 12 tempohari diantara manifesto yang dilaungkan oleh pakatan rakyat adalah "kesamarataan agama". Dengan manifesto yang dibawa oleh Pakatan Rakyat tempohari, mereka telah berjaya menambat hati pengundi...Tidak kurang juga pengundi Melayu dengan tidak rasa malu telah membawa bendera DAP dan memangkah DAP apbila tok guru diaorang telah menghalalkan perjuangan DAP. Yang aku pasti sekiranya DAP yang memerintah, mereka akan hancurkan Islam dan Melayu sepertimana terjadi di S'pore.

Hari ini aku rasa penyokong Pakatan Rakyat akan berpuas hati apabila janji mereka telah di tunaikan oleh cina beng Ketua Menteri Pulau Pinang yang telah menubuhkan Majlis Perundingan Antara Agama. Majlis tersebut telah dipengerusikan oleh Cina Beng ini dan didalam majlis ini akan dihadiri oleh penganut agama buddha,kristian, cina dan islam....Inilah dia kesamarataan agama yang dilaungkan oleh Pakatan Rakyat selama ini dan disokong oleh Melayu KR dan PAS.

Jelas, Pakatan Rakyat yang terdiri dari PAS, PKR dan DAP telah meletakkan islam sama rata dengan agama lain...Maka, sedarlah wahai umat islam sekelian...sebusuk-busuk UMNO sekalipun, kami tidak pernah meletakkan Islam sama rata dengan agama lain dan isu agama kami tidak pernah meletakkan orang kafir sebagai Pengerusinya. Percayalah wahai kaum ku...kalau inilah yang terjadi di Pulau Pinang dan Melayu masih tidak sedar lagi, maka kita tunggulah kehancuran yang akan melanda Melayu dan Islam di tanah air kita yang disebabkan oleh bangsanya sendiri.




3 comments:

  1. Say NO to PAKATAN RAKYAT AND ANWAR IBRAHIM PENDERHAKA!!!!

    ReplyDelete
  2. Saya ingin mengambil kesempatan memohon semua perwakilan pemuda UMNO ke peringkat pusat agar mengundi Calon No 1 Datuk Mukhriz Tun Dr Mahathir selaku Ketua Pemuda UMNO Malaysia bagi seisi 09/12 ini.

    Walaupun beliau tidak menggunakan wang untuk meraih sokongan dan undian. Saya yakin jika Datuk Mukhriz ikhlas dan jujur untuk memperjuangankan kebenaran dalam UMNO, beliau akan tetap menang, baik dari segi moral mahupun dari segi prinsip dan jatidiri.

    Teruskan berjuang Datuk Mukhriz, yang jujur dan ikhlas tetap akan berjaya, lambat atau cepat dan jadikan doa sebagai senjata untuk menangkis fitnah dan tohmahan. Allah bersama orang-orang yang ikhlas berjuang dan syaitan tidak akan berupaya menyesatkan orang-orang yang ikhlas.

    Salam Berani Berubah!

    Ir Gullit
    www.mayaumno.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Sebab itu mulai sekarang, PR+perompak rakyat harus dibanteras.

    ReplyDelete

MENJULANG AGAMA MEMBELA BANGSA

"Kepada rakan-rakan yang ingin memberikan komen balas atau sebarang pendapat adalah sangat-sangat dialu-alukan...terima kasih.."