Friday, February 6, 2009

BEZANYA PAKATAN RAKYAT DAN BARISAN NASIONAL

Kerajaan BN semasa kenyataan akhbar dikelilingi dengan orang-orang Melayu



Kerajaan Pakatan Rakyat semasa kenyataan akhbar dikelilingi Bangsa Lain




Salam,



Disini kita dapat lihat dengan lebih jelas lagi samada Barisan Nasional memperjuangkan melayu atau Pakatan Rakyat yang menghina Melayu..Kalau kita lihat gambar di atas terbukti bahawa Pakatan Rakyat di control oleh bangsa lain yang cuba menghina orang melayu dengan mencabar kuasa Melayu yang ada pada Sultan...



Hari ini Datuk Seri Mohamad Nizar sanggup menyaman Sultan Perak, Sultan Azlan Shah sekiranya pemerintahan diteruskan oleh Barisan Nasional...Pengerusi DAP yang sentiasa cuba menghina orang Melayu ,Karpal Singh mendakwa Sultan Perak bertindak diluar bidang kuasanya dan mereka akan memfailkan saman terhadap Sultan Perak selasa ini.

Barisan Nasional amat menghormati Sultan kerana kekalahan PRU12 tempohari BN sedikit pun tidak derhaka dan mengata Sultan..Begitu juga di Terenggaunu tempohari, disebabkan pilihan MB dari Sultan dan Kerajaan Pusat berbeza maka BN akur kepada Sultan.

Saya amat yakin bahawa Allah maha berkuasa dan mungkin ini satu dugaan yg diberi oleh ia untuk kita semua (Melayu) sedar, bahawa bangsa lain telah cuba untuk menghancurkan Melayu ini dengan mencabar Sultan.

Wahai Presiden PAS & Mursyidul Am PAS sedarkanlah Nizar tu, yang dia tu sedang dipermainkan oleh bangsa lain..yang kononya menjadi tulang belakang dia...

Salam Perjuangan!

"TIADA SULTAN HANCURLAH MELAYU"

11 comments:

  1. angle saudara nampak sangat bagus tentang beza antara BN dan PR.

    syabas.

    ReplyDelete
  2. http://pkrpasdap.blogspot.com

    beza memang berbeza...

    PAS masuk syurga...
    PKR- yahudi jadi PM
    DAP- nak bina kandang babi banyak2...

    BN- kerja kerja kerja...

    ReplyDelete
  3. inilah bukti yg kita lihat siapa dibelakang yang menggunakan nizar ..nizar ini sebagai kambing hitam oleh anwar dan DAP untuk menderhakan kepada Sultan Perak ..

    syabas sdr Shahdan ..

    ReplyDelete
  4. salam panglima perang cyber dan abg mie, teruskan perjuangan...pastikan umno akan terus relevan...

    ReplyDelete
  5. Datuk Seri Nizar..Title 'IR' sekadar on the paper je..Datuk Seri Nizar bukan 'IR' utk rakyat,bangsa,Islam di Perak & Malaysia amnya..Tak sampai setahun mentadbir negeri dah dapat 'Datuk Seri'..Apa ke halnya yeop..???Agaknya banyak berjasa pada DAP & PKR untuk dapat tanah kot...huhuhuhu..

    ReplyDelete
  6. BN dan PR memang beza SANGAT-SANGAT tapi NIzar masi jugak tak sedar diri... turun lah jan sampai malu kat anak cicit bila kita imbau kembali sejarah politik negara

    ReplyDelete
  7. Saudara-saudara yang dirahmati Allah sekelian,

    Sampai bila agaknya sentimen perkauman ini akan reda. Tidakkah pemimpin kita sendiri sentiasa meniupkan semangat perpaduan antara kaum atau tiupan semangat itu hanya di kaca-kaca tv atau corong-corong radio, tapi bila dengan ahli-ahlinya berkata yang lain.

    ReplyDelete
  8. Hidup atau mati bangsa ini... Biarlah bangsa ini yang tentukan...

    Jangan lagi kita serahkan kepada bangsa asing..
    Selepas perginya Inggeris di bumi ini!

    ReplyDelete
  9. pakatan rakyat, melayu kena ikut cakap bukan melayu...

    barisan nasional pulak melayu yg cakap, bukan melayu kena ikut...

    ReplyDelete
  10. Amat mengecewa dan memalukan bila penyokong MELAYU PR berdemo di Bukit Chandan. Adakah ini satu adap dan adat baru ciptaan PR. Mana tatasusila Melayu kepada Sultan. Jangan BIADAP. Tak hairan jika bangsa lain akan biadap kepada Melayu kerana ianya diajar oleh MELAYU PAS dan MELAYU KEADILAN.Apa pun perbezaan kita, tata susila dan adap sebagai Melayu wajib dijaga dan dipelihara.

    ReplyDelete
  11. CINA PERAK DAPAT TANAH 999 TAHUN.. MELAYU MENYALAK MACAM ANJING !!! BODOH KE PERJUANGAN !!! MOHON KDN MASUK NIZAR DALAM ISA... SURUH ANWAR JUBOKAN !!!!

    ReplyDelete

MENJULANG AGAMA MEMBELA BANGSA

"Kepada rakan-rakan yang ingin memberikan komen balas atau sebarang pendapat adalah sangat-sangat dialu-alukan...terima kasih.."