Thursday, November 20, 2008

LAGI-LAGI BABI....




Salam,

Dalam penulisan yang lalu kan dah saya katakan kalau Barisan Alternatif lah yang memerintah Malaysia ni setiap negeri akan di buatkan kandang babi. Itulah gara-gara berkongsi kuasa dengan DAP. Orang DAP memang tak hormat langsung pada orang kita, yang penting depa senang. Itupun orang PAS duk agung-agungkan DAP.

Apabila dapat jer memerintah Selangor, MB Selangor terus ingin membelanjakan wang rakyat sebanyak Rm100 juta utk membangunkan kandang babi. Hari ini di Kedah pula nak membuat kandang babi yang boleh membuatkan sebanyak 46,000 ekor. Selepas ni kita boleh tengok Selangor dan Kedah akan jadi pengeksport babi terbesar di Asia.

Entah mengapa MB Kedah seolah-olah terdesak sangat untuk membuka kandang babi di Kedah.tak kan lah nak ikut macam MB Selangor kot. Kalau tidak buka tak boleh kah? Atau depa ni semua boneka DAP. Kalau pun nak sejahtera janganlah sampai nikmat babi yang diberi untuk rakyat Kedah. Banyak perkara lain lagi yang boleh diberi untuk jadikan "KEDAH SEJAHTERA, NIKMAT UNTUK SEMUA"
Salam perjuangan.............

















1 comment:

  1. MB Kedah since dapat jadi MB kan MB paling x glamour..Senyap sunyi je crita pasal dia.
    La ni bila dia habaq nak buka kandang babi kan ke dia dah glamour.MB kedah pasni bleh dapat jemputan potong reben rasmikan kandang babi baru di kedah..
    hehehe
    lepas ni all the paddy field kat kedah,anak babi berlari-lari anak.
    yahoooooo!!

    ReplyDelete

MENJULANG AGAMA MEMBELA BANGSA

"Kepada rakan-rakan yang ingin memberikan komen balas atau sebarang pendapat adalah sangat-sangat dialu-alukan...terima kasih.."